Reklamace a vrácení

Zakoupené zboží nám můžete vrátit i bez udání důvodu a to do 14dnů.

Formulář pro uplatnění reklamace.

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Vrácení přes Zásilkovnu

  • Zboží, které chcete vrátit nyní pečlivě zabalte
  • Do balíčku nám vložte Formulář pro uplatnění reklamace
  • Pokud si přejete platbu vrátit, nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu a číslo objednávky
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na zasilkovna.cz/pobocky
  • Na přepážce řeknete kód, který jsme Vám zaslali do e-mailu.
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte.
  • Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil k nám a bezodkladně vyřešíme vratku, výměnu anebo reklamaci. 
  • Pokud bude výsledkem reklamace vrácení peněz, učiníme tak na Váš bankovní účet. 

 

DŮVODY VRÁCENÍ:
 
Zásilka je poškozená
 
Pokud objevíte jakékoliv poškození balíku při předání dopravcem, balíček nepřebírejte a co nejdříve nás kontaktujte.
 
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
 
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo +420 732 489 027  nebo e-mail info@krasnepsani.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s krabicí a celou zásilkou.
 
Zboží nebylo dodáno v kompletním stavu, nebo se vyskytla jiná chyba
 
Zavolejte nám na číslo 732 489 027 nebo napište na e-mail info@krasnepsani.cz a my vše rychle napravíme.

 

 
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, kontaktujte nás:
 
Alena Vojtová
Doubravník 280
592 61 Doubravník 
 
tel: 732 489 027