Reklamace a vrácení
Zakoupené zboží nám můžete vrátit i bez udání důvodu a to do 14dnů.
Formulář pro uplatnění reklamace.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Vrácení přes Zásilkovnu
- Zboží, které chcete vrátit nyní pečlivě zabalte
- Do balíčku nám vložte Formulář pro uplatnění reklamace
- Pokud si přejete platbu vrátit, nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu a číslo objednávky
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na zasilkovna.cz/pobocky
- Na přepážce řeknete kód, který jsme Vám zaslali do e-mailu.
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte.
- Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil k nám a bezodkladně vyřešíme vratku, výměnu anebo reklamaci.
- Pokud bude výsledkem reklamace vrácení peněz, učiníme tak na Váš bankovní účet.
DŮVODY VRÁCENÍ:
Zásilka je poškozená
Pokud objevíte jakékoliv poškození balíku při předání dopravcem, balíček nepřebírejte a co nejdříve nás kontaktujte.
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo +420 732 489 027 nebo e-mail info@krasnepsani.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s krabicí a celou zásilkou.
Zboží nebylo dodáno v kompletním stavu, nebo se vyskytla jiná chyba
Zavolejte nám na číslo 732 489 027 nebo napište na e-mail info@krasnepsani.cz a my vše rychle napravíme.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, kontaktujte nás:
Alena Vojtová
Doubravník 280
592 61 Doubravník
tel: 732 489 027